Programator ca meserie, mtb-ist ca pasiune.

Facebook a făcut o nouă achiziție. A dat 400 de milioane de dolari (mai multe detalii aici) pentru compania recunoscută pentru meme-uri și gif-uri de aici și numele de Giphy.

Știm deja că în momentul în care creezi un nou story, pe instagram, poți adăuga și un gif. Mai toți facem asta, deoarece dă mai multă dinamicitate story-ului. Facebook folosește deja API-ul celor de la Giphy pentru a obține gif-urile.

Ce aduce această achiziție ?

Din punctul meu de vedere Facebook va avea acces la o parte din datele de la multe aplicații care folosesc Giphy Mai exact la multe din aplicațiile concurente.

Giphy este folosit de foarte multe aplicații de tip chat și de alte rețele social media. TikTok spre exemplu folosește Giphy. Aplicații precum Slack, Discord sunt integrate cu Giphy și puteți oricând folosi un meme în cadrul unei conversații cu un coleg.

via GIPHY

Ce este Giphy?

GIPHY is the platform making everyday conversations more entertaining.

giphy.com/about

Un website unde poți găsi gif-uri, video-uri meme după un anumit cuvânt cheie. Folosim emoticoane și imagini zilnic. Meme-urile sunt la orice pas atunci când scriem sau citim online. Practic acolo unde nu poți pune un video și vrei să pui ceva animat, giphy îți oferă posibilitatea să creezi un nou GIF care poate fi adăugat ca imagine, dar este animat precum un video.

În 2018 GIPHY ajunge la aproape 300 de milioane de utilizatori activi zilnic. Anul următor numărul ajungea la 700 de milioane de utilizatori conform variety.com

Facebooktwitterreddit

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *